آیا کارت ویزیت شما، کیفیت لازم را دارد؟

چهارشنبه 16 بهمن 1398
21:33
vahid

آیا کارت ویزیت شما، کیفیت لازم را دارد؟

چاپ کارت ویزیت شما، اولین چیزی از شرکت تان است که بر مخاطب تاثیر می گذارد. طراحی و پیام کارت ویزیت، در نهایت مشخص می کند که مخاطب از آن استفاده می کند و یا بیرون می اندازد.

کارت ویزیت تان را از کیف پول دربیاورید. اطلاعات روی کارت خود را با اطلاعات زیر مقایسه کنید تا متوجه شوید که کارت شما مطابق استاندارد هست و یا نه.

اندازه: آیا کارت ویزیت شما ، مطابق سایز معمول 8.8 در 5 سانتی متر است؟ اگر بزرگتر باشد، در کیف پول جا نمی شود و در نهایت بیرون انداخته می شود.

کیفیت کاغذ: آیا کارت ویزیت تان کیفیت مطلوب را دارد و یا بی دوام است و حاشیه های دندانه ای دارد؟ یادتان باشد که اگر کیفیت نداشته باشد، مقصدش زباله است.

جوهر: در چاپ افست مقداری مایع روی کارت بریزید. اگر جوهر روی کارت پخش شود، به درد نمی خورد و دور انداخته می شود.

آزمایش رنگ: کارت های رنگی، حرفه ای تر جلوه می کنند. اگر رنگ ها بیش از حد باشند، چشم را می زند. اگر کارت تان سفید-مشکی ست و یا بیش از 3 رنگ دارد (مگر اینکه عکس باشد) به درد نمی خورد.

طراحی پیام: کارت شما باید نشان دهنده ی کار و پیشنهاد شما به مخاطب باشد. اگر چیزی اضافه کنید که باعث گنگی شود، کارت تان قابل استفاده نخواهد بود.

ایجاد تصویر مناسب: کارتی که شما ارائه می دهید، باید مناسب تصویری باشد که می خواهید از کارتان ارائه شود. اگر خودتان طراح هستید، باید کارتتان خلاقانه تر باشد. اگر این کارت مناسب تصویر ارائه شده از کارتان نیست، آن را بیرون بیندازید.

اندازه ی فونت: آیا کارت تان پر از اطلاعات است؟ قسمت های خالی کارت باعث می شوند که درک پیام راحت تر شود. اگر می خواهید اطلاعات زیادی را در آن بگنجانید، آنها را در پشت کارت قرار دهید. آیا فونت کارت آنقدر ریز است که باید چشم هایتان را کمی ببندید تا بتوانید آن را بخوانید؟ باید گفت که جای این کارت در زباله است.


[ بازدید : 653 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جالب انگیزترین ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]