تور گرجستان نوروز 99 و اطلاعات تکمیل از سفر

يکشنبه 6 بهمن 1398
0:44
vahid

تور گرجستان نوروز 99 و اطلاعات تکمیل از سفر


سفرهای نوروزی اغلب زیادترین حجم سفر در سـال را ایـجاد می دهند که این اما به علـت آب و هوای خوب و در کنار آن تعطیلات زیاد مدت سـال جدید است. سـال جدید با خود شور و هیجان بیشتری به همراه دارد و مردم از مدت ها پیش برای تعطیلات خود برنامه ریزی می کنند. قسمتـی از این برنامه ریزی هـم به سفر نوروزی مرتبط می شود . سفرهای نوروزی بطور گسترده در میـان مقاصد داخلی و خارجی صورت می گیرند و فرقی نمی کند شما کدام سفر را گزینش نمایید . در هر صورت باید از پیش برای آن تهیه ببینید چون با نزدیک شدن به عید ترافیک مردم بیشتر می گـردد و شرایط تغییر می کند . شانس دارد دیگر پرواز دلخواهتان را برای روز مورد نظـر پیدا ننمایید یا هتل مد نظـر تان ظرفیتش برای این روزها پر شده باشد، پس هر شهر یا کشوری را که برای سفر گزینش می نمایید باید از روزها پیش و یا احتمالا حتی ماه ها پیش برای آن برنامه ریزی نمایید .


تور گرجستان نوروز 99


اغلب اولیـن سوالی که ذهن خانواده ها را درگیر می کند این است که کجا بریم؟ در جـواب به این پرسش مقاصد گردشگری داخلی و خارجی بیشـتر وجود دارد که در میـان همه آن ها گرجستان به علـت نزدیکـی و مقرون به صرفه بودن می تواند برتریـن گزینش باشد. گرجستان کشوری در شمال ایران است که سـال هاست مورد دقت گردشگران بیشـتر خصوصا ایرانی ها قرار گرفته است. آب و هوای این کشور تنوع بیشتری دارد و در نواحـی ساحلی با رطوبت همراه است و در بخـش های کوهستانی هوا خنک تر می شود ؛ بطور کل آب و هوای قسمـت غربی کشور گرم تر است. متـوسـط دمای گرجستان در زمستان اغلب 5 درجه است و تابستان به حدود 22 درجه می رسد. با انتهـا زمستان و شـروع بهار گرجستان هوای دل انگیزی پیدا می کند و برتریـن موقعیت برای سفر به این کشور است. همـچنین این سفر نسبت به بیشـتر از سفرهای خارجی دیگر ارزان تر است و تمام این عـلت ها موجـب می گـردد تا گزینش گرجستان برای تعطیلات نوروز برتریـن باشد.


اگر تمایل داریـد برای تور گرجستان نوروز 99 اقدام نمایید؛ ابتدا باید نکاتی را دربـاره آن آگاه باشید . پیش از هر چیز گرجستان جز کشورهایی است که ایرانی ها برای داخل به آن احتیاج به ویزا ندارند و به محض داخل به خاک آن در فرودگاه برایشان ویزای فرودگاهی صادر می شود . این طبیعتا یک مزیت حساب می گـردد چون کارهای پیش از سفرتان راحـت می شود . تورهای نوروزی گرجستان اغلب در وقـت های گوناگون و به شیوه چند روزه اجرا می شود . در این پکیج ها بطور پیش فرض بلیط هواپیما و اقامت هتل در نظـر گرفته شده است که بنا به تقاضـای شما و بودجه تان قابل تغییر است و می توانید هتل و یا هواپیما را به دلخواه خودتان گزینش نمایید . همـچنین تور گرجستان نوروز 99 حاوی خدمات دیگری چون ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، گشت شهری و بیمه مسافرتی هـم می شود . سفر خارجی با تورهای آژانس های مسافرتی گزینش مطمئن تر و معقول تری است چرا که به هرحال شما به کشوری غریب سفر می نمایید و شانس دارد با بیشـتر از مسائـل نا آشنا باشید. به این علـت خدماتی مثل ترانسفر فرودگاهی خیال شما را از رفت و آمد به فرودگاه راحت می کند و بیمه مسافرتی هـم این اطمینان را خواهـد داد که چنان چه در طول سفر مبتـلا کسالت یا حادثه ای شدید هزینه های درمانی تان را متقبل شود. طبیعتا این خدمات آرامش خاطر زیادتری را برایتان خواهد داشت خصوصا چنان چه خانوادگی سفر نمایید .


به طور کامل هزینه ها در گرجستان بسیار زیاد نمی بـاشد و علاوه بر هتل های 3 تا 5 ستاره که نرخ قیمتی مختـلفی دارند، هاستل ها و خوابگاه ها هـم با هزینه کمتری وجود دارد که اما برای سفرهای خانوادگی بسیار مناسب نیستند. هتل های 3 ستاره اغلب از شبی 500 هزار تومان آغاز خواهند شـد و به شبی چند میلـیون هـم می رسند. پرواز مستقیم تهران تفلیس بسیار زیاد نمی بـاشد و حدود 1.5 ساعت وقـت خواهد برد . این پرواز با هواپیمایی های گوناگون هزینه های مختـلفی دارد و کمترین آن از یک میلـیون و پانصد هزار تومان آغاز می گـردد و با دقت به این که چه صندلی را مد نظـر داشته باشید یا کدام ایرلاین را گزینش نمایید ، هزینه ها تغییر می کند . با وجود این که در پکیج های نوروز همـه امور به آژانس ها واگذار خواهند شـد اما با این حال نبایستی خرید تور را برای لحظه های پـایان بگذارید چون در این صورت قطعا با مساله رو به رو می شوید و بیشـتر از هتل ها و پروازها از پیش به فروخـتن رفته اند.


گرجستان سرزمینی با قدمت تاریخی زیاد است و در آخرین اکتشافات بقایایی چندین میلـیون ساله از انسان های اولیه دیده شده است. این کشور در کنار جاذبه های تاریخی اش در صنعت گردشگری هـم بسیار پیشرفت نمـوده و درحال حاضر قسمـت مهمی از جاذبه های آن را سازه های جدید و امکانات تازه ایـجاد می دهند. شناخته شده ترین شهرهای آن برای ایرانیان تفلیس و بندر باتومی است که معـمولاً تورها هـم برای این مقاصد برنامه ریزی خواهند شـد اما با این حال شهرهای دیدنی بیشـتر دارد. تفلیس پایتخت گرجستان از دیدنی ترین و پرتوریست ترین شهرهای کشور است. در این شهر جاذبه های تاریخی بیشتری از سـال ها پیش به یادگار مانده که هر یک حکایت گر قسمتـی از تاریخ این سرزمین است. از ارزشمند ترین آن ها می توان به نارین قلعه، کلیسای کاشوتی، قلعه ناریکالا و محله حمام ها اشاره کرد. در سفر به تفلیس بازدید از این نواحـی را نبایستی از دست داد. در کنار این ها مراکز خرید جدید و لوکس، موزه های معروف، کلاب های شبانه و ... تمام از جاذبه های این شهر زیبا می باشند . باتومی هـم که از دیگر شهرهای پر آوازه گرجستان است که سیل گردشگران را به سمت خود راهی می کند . مجسمه عشق از دیدنی ترین و مشهـور ترین جاذبه گردشگری بلاتومی درحال حاضر به نماد این شهر مبدل شده است. این مجسمه در مشهـور ترین ساحل باتومی قرار دارد و حکایت گر قصه ی عاشقانه از رمانی مشهـور است که به شهرت دنیا ی رسیده است. برای دیدن این مجسمه فقط ضـروری است به بلوار مهـم باتومی بروید.

منبع: معراج گشت آسمان


[ بازدید : 668 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جالب انگیزترین ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]