تحلیل و بررسی گوشی گلکسی سامسونگ A6+

چهارشنبه 25 مهر 1397
14:30
vahid

تحلیل و بررسی گوشی گلکسی سامسونگ A6+

در این پست می خواهیم به بررسی مشخصات گوشی گلکسی سامسونگ A6+ برای شما بازدید کننده گان عزیز بپردازیم . امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار بگیرد . با ما همراه باشید.

Samsung Galaxy A6 plus (2018)


گلکسی سامسونگ A6+، یک گوشی هوشمند در محدوده میانی است که مشخصات آن بر روی کاغذ، جذاب به نظر می رسد- یک Qualcomm Snapdragon 450 و یک Adreno 506 graphics uni (واحد گرافیک 506 آدرنو)، مشخصه های قدرتمندی هستند؛ ولی با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 370 یورو($425، نسخه بین المللی ~$350 دلار)، دستگاه بسیار کمتر از این می ارزد. با 32 گیگابایت حافظه فلش و 3 گیگابایت رم، حداقل خریداران می توانند انتظار داشته باشند سیستم اندروید 8.1 به خوبی کار کند. تجربه UI نسخه 9.0 خود سامسونگ، به عنوان واسط کاربری گوشی هوشمند عمل می نماید. ما پیکربندی A6+ موجود در آلمان را تست کردیم؛ همچنین یک نسخه بین المللی در بازار با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه فلش، وجود دارد.

رقابت در محدوده قیمتی 400-300 یورو (~$350-$465) می باشد؛ بنابراین ما، دستگاه ها برای رقابت را به چند مدل، محدود کرده ایم. اگرچه گلکسی A6+ را تقریبا می توان با مبلغ کمتر از 300 یورو (~$350) خرده فروشان مختلف، خریداری نمود؛ ما رقابت را بر اساس قیمت خرده فروشی توصیه شده 370 یورو (~$430) گروه بندی نموده ایم. دستگاه ها با نسبت قیمت- عملکرد شامل Huawei P20 Lite, HTC's U11 Life, Sony's Xperia XA2, the BQ Aquaris X Pro و Nokia 7 Plus در میان سایر دستگاه ها می باشند. همچنین بهتر است نگاهی به مدل قبلی، Samsung Galaxy A5 داشته باشیم.

نمونه- گوشی هوشمند سامسونگ با یک کاور فلزی

سامسونگ، فضای نمایش زیادی را به Galaxy A6+ اختصاص داده است؛ ولی موجب شده است که شیارهای غیر معمولی بر لبه بالایی ایجاد گردد. در نتیجه، خطوط بلندگو، دوربین جلو و سایر مولفه ها از جلوی گوشی در قسمت بالا و پایین دستگاه، قابل مشاهده هستند. لبه ها و پشت از فلز محکم ساخته شده اند ولی بریده های پلاستیکی در راستای آنتن پوشش داده شده برای ماژول بی سیم، جی پی اس و NFC، جهت جلوگیری فلز که مانع از برقراری ارتباط می گردد؛ طراحی شده اند.

دو شکاف برای سیم کارت اصلی و یک سیم کارت ثانویه و کارت حافظه در سمت چپ دستگاه قرار گرفته اند. این در مفهوم آن است که نصب یک MicroSD ، کاربر را از نصب سیم کارت دوگانه باز نمی دارد. هر دو دکمه روشن خاموش (پاور) و کلید درجه صدا، به صورت مطمئن در پوشش خود قرار می گیرد. یک جک 3.5 میلی متری معمولی، کاربر را قادر می نماید تا یک هدفون را متصل نمایند. گوشی هوشمند، داده ها را از طریق اتصال micro USB، شارژ می نماید و انتقال می دهد.

دوربین ها- گوشی هوشمند اندروید با دوربین سلفی خوب

گلکسی A6+ از منظر تصویر فوری و سلفی، با دوربین دوگانه 16+5 M و یک دوربین جلوی 24 مگا پیکسل، تجهیز شده است. دوربین دوم به کاربر اجازه می دهد تا تصاویر با جزییات بالا و رزولوشن بالا را عکسبرداری نماید. دو کنترل اسلاید بر دمای رنگ و ملایمت تصویر، تاثیر می گذارند. این ها با انبوهی از استیکرهای AI متصل شده اند که به صورت خودکار در جایگاه های مناسب در فیلم های افقی، چسبانده شده اند.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر درمورد این گوشی و مقایسه آن با سایر گوشی های سامسونگ به سایت مدیا شاپ رجوع نمایید.


[ بازدید : 1024 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جالب انگیزترین ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]