تحلیل و بررسی گوشی گلکسی سامسونگ A6+

چهارشنبه 25 مهر 1397
14:30
vahid

تحلیل و بررسی گوشی گلکسی سامسونگ A6+

در این پست می خواهیم به بررسی مشخصات گوشی گلکسی سامسونگ A6+ برای شما بازدید کننده گان عزیز بپردازیم . امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار بگیرد . با ما همراه باشید.

Samsung Galaxy A6 plus (2018)


گلکسی سامسونگ A6+، یک گوشی هوشمند در محدوده میانی است که مشخصات آن بر روی کاغذ، جذاب به نظر می رسد- یک Qualcomm Snapdragon 450 و یک Adreno 506 graphics uni (واحد گرافیک 506 آدرنو)، مشخصه های قدرتمندی هستند؛ ولی با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 370 یورو($425، نسخه بین المللی ~$350 دلار)، دستگاه بسیار کمتر از این می ارزد. با 32 گیگابایت حافظه فلش و 3 گیگابایت رم، حداقل خریداران می توانند انتظار داشته باشند سیستم اندروید 8.1 به خوبی کار کند. تجربه UI نسخه 9.0 خود سامسونگ، به عنوان واسط کاربری گوشی هوشمند عمل می نماید. ما پیکربندی A6+ موجود در آلمان را تست کردیم؛ همچنین یک نسخه بین المللی در بازار با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه فلش، وجود دارد.

رقابت در محدوده قیمتی 400-300 یورو (~$350-$465) می باشد؛ بنابراین ما، دستگاه ها برای رقابت را به چند مدل، محدود کرده ایم. اگرچه گلکسی A6+ را تقریبا می توان با مبلغ کمتر از 300 یورو (~$350) خرده فروشان مختلف، خریداری نمود؛ ما رقابت را بر اساس قیمت خرده فروشی توصیه شده 370 یورو (~$430) گروه بندی نموده ایم. دستگاه ها با نسبت قیمت- عملکرد شامل Huawei P20 Lite, HTC's U11 Life, Sony's Xperia XA2, the BQ Aquaris X Pro و Nokia 7 Plus در میان سایر دستگاه ها می باشند. همچنین بهتر است نگاهی به مدل قبلی، Samsung Galaxy A5 داشته باشیم.

نمونه- گوشی هوشمند سامسونگ با یک کاور فلزی

سامسونگ، فضای نمایش زیادی را به Galaxy A6+ اختصاص داده است؛ ولی موجب شده است که شیارهای غیر معمولی بر لبه بالایی ایجاد گردد. در نتیجه، خطوط بلندگو، دوربین جلو و سایر مولفه ها از جلوی گوشی در قسمت بالا و پایین دستگاه، قابل مشاهده هستند. لبه ها و پشت از فلز محکم ساخته شده اند ولی بریده های پلاستیکی در راستای آنتن پوشش داده شده برای ماژول بی سیم، جی پی اس و NFC، جهت جلوگیری فلز که مانع از برقراری ارتباط می گردد؛ طراحی شده اند.

دو شکاف برای سیم کارت اصلی و یک سیم کارت ثانویه و کارت حافظه در سمت چپ دستگاه قرار گرفته اند. این در مفهوم آن است که نصب یک MicroSD ، کاربر را از نصب سیم کارت دوگانه باز نمی دارد. هر دو دکمه روشن خاموش (پاور) و کلید درجه صدا، به صورت مطمئن در پوشش خود قرار می گیرد. یک جک 3.5 میلی متری معمولی، کاربر را قادر می نماید تا یک هدفون را متصل نمایند. گوشی هوشمند، داده ها را از طریق اتصال micro USB، شارژ می نماید و انتقال می دهد.

دوربین ها- گوشی هوشمند اندروید با دوربین سلفی خوب

گلکسی A6+ از منظر تصویر فوری و سلفی، با دوربین دوگانه 16+5 M و یک دوربین جلوی 24 مگا پیکسل، تجهیز شده است. دوربین دوم به کاربر اجازه می دهد تا تصاویر با جزییات بالا و رزولوشن بالا را عکسبرداری نماید. دو کنترل اسلاید بر دمای رنگ و ملایمت تصویر، تاثیر می گذارند. این ها با انبوهی از استیکرهای AI متصل شده اند که به صورت خودکار در جایگاه های مناسب در فیلم های افقی، چسبانده شده اند.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر درمورد این گوشی و مقایسه آن با سایر گوشی های سامسونگ به سایت مدیا شاپ رجوع نمایید.


[ بازدید : 1001 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونه بهترین حسابدار را استخدام کنیم ؟

چهارشنبه 14 شهريور 1397
13:04
vahid

چگونه بهترین حسابدار را استخدام کنیم ؟

در این مطلب می خواهیم با بررسی نحوه نو.شتن متن آگهی استخدام حسابدار به شما آموزش دهیم که چگونه بهترین حسابدار را استخدام کنیم ؟ و در هنگام نوشتن آگهی استخدام به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟ اگر قصد استخدام حسابدار برای شرکت (کسب و کار) خود دارید، پیشنهاد می کنیم تا آخر این مقاله ما را همراه بفرمایید.

استخدام رشته حسابداری در شغل هیئت علمی


استخدام نیروی حسابداری با رشته تحصیلی مرتبط

در ابتدا باید به مرتبط بودن رشته فرد حسابدار توجه نمایید. شخصی که قرار است برای حسابداری انتخاب شود، بهتر است که رشته حسابداری تحصیل کرده باشد اما این به این معنی نیست که اگر کسی رشته او حسابداری نباشد دیگر قابلیت انجام این کار را نداشته باشد. همانطور که میدانید رشته های زیادی برای تبدیل شدن به یک حسابدار خوب وجود ندارد تنها رشته های محدودی هستند که ما می توانیم با انها به یک حسابدار خوب تبدیل شویم بهترین رشته ای که به ما اجازه می دهد به یک حسابدار خوب تبدیل شویم رشته ی حسابداری است یعنی اصلی ترین رشته برای تبدیل شدن به یک حسابدار رشته ی حسابداری است. اما رشته های دیگر هم برای تبدیل شدن به یک حسابدار هستند رشته ی مدیرت(بیشتر گرایش های مالی،صنعتی،دولتی و بازرگانی) و اقتصاد. اما نکته ی مهم این است که این است که این رشته ها با اهمیت کمتر در رتبه های بعدی حسابداری قرار دارند

نکات ثبت آگهی استخدامی حسابدار

استخدام نیروی حسابداری بدون داشتن تحصیلات دانشگاهی (آکادمی)

شاید تا کنون شما هم شاهد این امر بوده اید که شخصی بدون اینکه تحصیلات آکادمی داشته باشد در یک شرکت بزرکگ در منصب حسابدار فعالیت می کند. در اینجا لازم است بگوییم که این شخص از اطلاعات حسابداری کاملا آگاهخی دارد و مسلما بر این کار تسط دارد . این شخص ممکن است که بصورت آزاد کلاس خصوصی رفته باشد یا بصورت تجربی از کسی یاد گرفته است . چیزیز که در اینجا ملاک و تعیین کننده است میزان توانایی این شخص برای انجام امور حسابداری است نه صرفا داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی. همان طور که میدانید در زمان حال موسسات زیادی به به قصد اموزش در سرتاسر کشور ایران اقدام به برگزاری کلاس های مختلف دز زمینه های حسبداری،نرم افزار و یا زمینه های اموزش های مالی مرتبط اند و افرادی مختلف با مدرک های مختلف در این کلاس ها شرکت می کنند و به صورت عملییا مهارتی با این مفاهیم اشنا می شوند .

در بین کسانی که در این دوره ها فارغ التحصیل شده اند افراز زیادی را می توان پیدا کرد که با استفاده ا ز اموخته ها یا مهارت های خود در حال حاظر از حقوق خیلی خوبی برخوردار هستند که از ان راضی می باشند هر کس می تواند با کمک گرفتن از مهارت های حسابداری خود و نه حتما با مدرک دانشگاهی کار های حسابداری اصناف و شرکت های مختلف را انجام دهد. خیلی از کامند های مالیاتی با تحصیلات کارشناسی و یا کارشناسی ارشد کسب درامد کنند

خب دوستان این مقاله را در اینجا به پایان می رسانیم . برای مشاهده اطلاعات بیشتر درمورد ثبت استخدام حسابدار به سایت کاریاب karyab.net مراجعه نمایید.



[ بازدید : 773 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

جلب رضایت والدین برای ازدواج

شنبه 13 مرداد 1397
14:15
vahid

جلب رضایت والدین برای ازدواج

ازدواج به معنی وصلت دو جوان نمی بـاشد چـرا که وصلت دو خانواده مطرح می باشد و چه بسا پدر و مادر نقش بسزا و مبرهنی در سازگاری و سعادت زندگـی مشترک خانـم و شوهر دارند. جلب رضایت پدر و مادر از اصلی ترین شروط ضـروری برای آغاز زندگـی مشترک حساب می شـود.


تحقیقات هـم نشان داده می باشد که نداشتن رضایت هر دو پدر و مادر ودر مـورد ازدواج فرزندانشان، موجـب می گـردد ۸۸ درصد زوج ها از رضایت زناشویی پایینی برخوردار باشند و نظـر بد یکـی از پدر و مادر در مـورد آینده ازدواج، نسبتا میزان رضایت را به ۷۳ درصد میزند این در حالی می باشد که نظـر مثبت پدر و مادر در مـورد ازدواج موجـب می گـردد ۸۵ درصد زوج ها سطح بالایی از رضایت را در ارتباطات خود نشان دهند. به واقع، جوانان هم اذعان دارند که گوش دادن به تجارب و عقاید والدیـن بسیار مفیـد می باشد ، چنان چه لازم و ضـروری نمی بـاشد با تمام عقاید آنان موافق باشند ولی درک توصیه های با ارزش پدر و مادر در تصمیم گیری های مهمی چون ازدواج عاقلانه می باشد. چه بسا بسیارند جوانان نادمی که پـس از وصال به معشوقه شان، از راه رفته پشیمثل و احساس ندامت می نمایند و روزی هزاران مرتبه خود را سرزنش می نمایند که چرا به حرف والدیـنشان گوش ندادند و درحال حاضر ، مجبورند بسوزند و بسازند و یا مهر طلاق را یدک بکشند.


گاهی گزینش عاقلانه می باشد

درحال حاضر فضای سنتی ازدواج تا میـزان بیشـتر تغییر نمـوده و اکثر جوانان، ترجیح می دهند،خود، در مورد ازدواج تصمیم بگیرند و گزینش گر شریک زندگـیشان باشند، اگرچه انصافا هم ، برخـی وقتها ملاک های سنجیده و واقعی تری هم برای ازدواج مطرح می نمایند و خیلی منطقی تر و عاقلانه تر از والدیـنشان اندیشه می کنند؛ ولی با این حال، با دقت به فرهنگ کشور ما، نداشتن موافقت خانواده های یکـی از دو طرف بر ازدواج، زوج جوان را هم درحال حاضر و هم در فرداها با مشکلاتی مواجه می کند؛ تحمل دشواری های خیلی وصال از یک سـو و قطع رابطـه با خانواده از طرف دیگر، موجـب خواهند شـد نه تنها جوان بطور کاملا ناخودآگاه در ارتباط با اطرافیانش مبتـلا تنش گـردد چـرا که تجربه احساسات نامساعدی چون اضطراب ، اضطراب و احساس گناه بر زندگـی فردی و زناشویی وی هم ، اثرات بد می گذارد.


پدر و مادرها تا کجا نظـر بدهند؟!

“تو می بایست با فـرد مورد نظـر ما ازدواج کنی”، ” این شخـص شایستگی، حضور در خانواده ما را ندارد”، تو حق نداری با شخـص مورد نظـر ت به فلان علـت ازدواج کنی”، ” شخـص انتخابی تو مورد پسند و علاقه من نمی باشد” وغیره جملات آشنایی می باشند که هر پدر و مادری به زمان مواجه با شخـص انتخابی فرزندشان، آنان را بیان می کنند. آیا تا کنون به اثرات بد این جملات، بر ذهن و روان فرزندانتان اندیشیده اید؟! نافرمانی و تضادورزی، ایجاد کینه و کدورت، فاصله گرفتن از همدیـگر از حداقل ترین اثرات بد این جملات بر فرزندان می باشد. بـعد بر والدیـن واجب می باشد، با آنـکه عدم رضایت، همگام با درک شرایط احساسی و هیجانی فرزندشان، در گزینش واژگـان و جملات سخنانشان، حسن گزینش داشته باشند و مطلبی بر زبان جاری نسازند که سبب سوختن دل عاشق فرزندشان شود.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر درمورد ازدواج اینجا کلیک کنید.


موضوعات: عشق و ازدواج,
[ بازدید : 762 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

گوشي موبايل گوگل مدل Pixel 2 XL ظرفيت 128 گيگابايت

پنجشنبه 11 مرداد 1397
20:38
vahid

گوشي موبايل گوگل مدل Pixel 2 XL ظرفيت 128 گيگابايت
Google Pixel 2 XL 128GB
مشخصات کلیتعداد سیم کارت تک سيم کارتوزن 175 گرمساختار بدنه آلومینیوم و شیشهپردازندهتراشه Qualcomm MSM8998 Snapdragon 835 Chipsetتراشه مرکزی Quad-Core Kryo + Quad-Core Kryo CPUمدل پردازنده 64 بيتسرعت پردازنده 1.9 و 2.3 گيگاهرتزپردازنده ‌ی گرافیکی Adreno 540 GPUحافظهحافظه داخلی 128 گيگابايتمقدار RAM 4 گيگابايتپشتیبانی از کارت حافظه جانبی صفحه نمایشنوع OLEDفن‌آوری P-OLEDاندازه 6.0اينچرزولوشن 2880 × 1440 | QuadHDتراکم پیکسلی 538 پيکسل بر هر اينچمحافظت Corning Gorilla Glass 5ارتباطاتشبکه های ارتباطی 2G¡ 3G¡ 4Gدوربیندوربین 12.2 مگاپيکسلقابلیت فیلمبرداری رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@30FPS)دوربین سلفی دارای سنسور با رزولوشن 8 مگاپیکسلامکانات نرم افزاریمنوی فارسی Androidسیستم عامل Oreo 8.0سایر مشخصاتنوع باتری باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت 3520 میلی‌آمپر ساعت

ویژگیهای اصلی گوگل پیکسل 2 ایکس ال

بدنه: بدنه فلزی با پوشش هیبریدی مات از پرمیوم؛ گوریلا گلس 5 به اندازه 3 D در جلو؛ مقاومت در برابر آب IP67

نمایشگر: 6.0" POLED ، رزولوشن 1,440 2880 پیکسل، 538ppi

دوربین پشتی: 12.2 مگاپیکسل، اندازه حسگر 1/2.6" با اندازه پیکسل 4/1 میکرومتری، f/1.8، لرزش­گیر اپتیکال، فلاش دوگانه LED و الگوریتم +HDR گوگل

دوربین جلو: 8 مگاپیکسل، اندازه حسگر 1/3.2" ، f/2.4، اندازه پیکسل 4/1 میکرومتری

ویدئو: 2160p@30fps، 1080p@30/60/120fps، 720@240fps؛ دوربین جلو: 1080p @ 30fps

سیستم عامل/نرم افزار: اندروید 8.0 اوریو با به روز رسانی مستقیم از گوگل

چیپست: پردازنده اسنپدراگون کوالکام 835 با سرعت 10 نانومتری هشت هسته­ای (4x2.35 GHz Kryo & 4x1.9 GHz Kryo) و پردازنده گرافیکی آدرینو 540؛ تراشه اختصاصی پردازش تصویر از طریق OTA Android 8.1 فعال می­شود

حافظه: 4 گیگابایت رم؛ 128/64 گیگابایت ذخیره­سازی داخلی (غیر قابل ارتقا)

باتری: 3520 میلی آمپر لیتیوم-یون (مهر شده)؛ تحویل برق 0 .2 با USB نوع سی (5V @ 3A یا 9V@2A با آداپتو گنجانده شده 18 واتی)

قابلیت اتصال: سیمکارت نانو؛ eSIM برای پروژه Fi (ایالات متحده)؛ Cat 15 LTE 800/75 Mbps؛ بلوتوث 5.0 LE، A2DP، aptx HD؛ Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو باند، وای فای مستقیم، DLNA؛ NFC؛ USB-C 3.1

متفرقه: اسکنر اثر انگشت، اسپیکرهای استریوی دوگانه، نمایشگر همیشه روشن/محیطی، تشخیص فشار به لبه فعال.

معایب اصلی

فاقد جک هدفون 5/3 میلی متری (همراه با آداپتور).

فاقد اسلات کارت میکرو SD.

دوربین تصویری فقط مونو صوتی را ضبط می­­کند.

نمی­توانید تشخیص فشار به لبه فعال را به هر ویژگی دیگر بجز دستیار گوگل اختصاص دهید.

دوربین پیکسل 2 ایکس ال با مشخصات خوب ظاهر شد. حالا دوربین دارای لرزش­گیر اپتیکال است و دیافراگم با f/1.8 و از سال گذشته با f/2.0 عرضه شده است. با این حال، به لطف الگوریتم HDR + گوگل، جادوی واقعی اتفاق می­افتد، که با پیکسلهای نسل اول محبوبیت زیادی بدست آورد. مطمئنا هیجان زده هستیم تا ببینیم چه نوع تصاویری پیکسلهای جدید می­توانند بگیرند. گوگل شرکت اپل را در طول رویداد عرضه با گفتن اینکه آن دوربین بهتری برای مدل گران اختصاص نداده، مسخره می­کرد. هر دو پیکسل دوربینهای مشابهی دارند. و شاید این کار آسانی نبوده چون این دو گوشی توسط شرکتهای مختلف تولید شده اند.


[ بازدید : 770 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

گوشي موبايل گوگل مدل Pixel 2 XL ظرفيت 128 گيگابايت

پنجشنبه 11 مرداد 1397
20:38
vahid

گوشي موبايل گوگل مدل Pixel 2 XL ظرفيت 128 گيگابايت
Google Pixel 2 XL 128GB
مشخصات کلیتعداد سیم کارت تک سيم کارتوزن 175 گرمساختار بدنه آلومینیوم و شیشهپردازندهتراشه Qualcomm MSM8998 Snapdragon 835 Chipsetتراشه مرکزی Quad-Core Kryo + Quad-Core Kryo CPUمدل پردازنده 64 بيتسرعت پردازنده 1.9 و 2.3 گيگاهرتزپردازنده ‌ی گرافیکی Adreno 540 GPUحافظهحافظه داخلی 128 گيگابايتمقدار RAM 4 گيگابايتپشتیبانی از کارت حافظه جانبی صفحه نمایشنوع OLEDفن‌آوری P-OLEDاندازه 6.0اينچرزولوشن 2880 × 1440 | QuadHDتراکم پیکسلی 538 پيکسل بر هر اينچمحافظت Corning Gorilla Glass 5ارتباطاتشبکه های ارتباطی 2G¡ 3G¡ 4Gدوربیندوربین 12.2 مگاپيکسلقابلیت فیلمبرداری رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@30FPS)دوربین سلفی دارای سنسور با رزولوشن 8 مگاپیکسلامکانات نرم افزاریمنوی فارسی Androidسیستم عامل Oreo 8.0سایر مشخصاتنوع باتری باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت 3520 میلی‌آمپر ساعت

ویژگیهای اصلی گوگل پیکسل 2 ایکس ال

بدنه: بدنه فلزی با پوشش هیبریدی مات از پرمیوم؛ گوریلا گلس 5 به اندازه 3 D در جلو؛ مقاومت در برابر آب IP67

نمایشگر: 6.0" POLED ، رزولوشن 1,440 2880 پیکسل، 538ppi

دوربین پشتی: 12.2 مگاپیکسل، اندازه حسگر 1/2.6" با اندازه پیکسل 4/1 میکرومتری، f/1.8، لرزش­گیر اپتیکال، فلاش دوگانه LED و الگوریتم +HDR گوگل

دوربین جلو: 8 مگاپیکسل، اندازه حسگر 1/3.2" ، f/2.4، اندازه پیکسل 4/1 میکرومتری

ویدئو: 2160p@30fps، 1080p@30/60/120fps، 720@240fps؛ دوربین جلو: 1080p @ 30fps

سیستم عامل/نرم افزار: اندروید 8.0 اوریو با به روز رسانی مستقیم از گوگل

چیپست: پردازنده اسنپدراگون کوالکام 835 با سرعت 10 نانومتری هشت هسته­ای (4x2.35 GHz Kryo & 4x1.9 GHz Kryo) و پردازنده گرافیکی آدرینو 540؛ تراشه اختصاصی پردازش تصویر از طریق OTA Android 8.1 فعال می­شود

حافظه: 4 گیگابایت رم؛ 128/64 گیگابایت ذخیره­سازی داخلی (غیر قابل ارتقا)

باتری: 3520 میلی آمپر لیتیوم-یون (مهر شده)؛ تحویل برق 0 .2 با USB نوع سی (5V @ 3A یا 9V@2A با آداپتو گنجانده شده 18 واتی)

قابلیت اتصال: سیمکارت نانو؛ eSIM برای پروژه Fi (ایالات متحده)؛ Cat 15 LTE 800/75 Mbps؛ بلوتوث 5.0 LE، A2DP، aptx HD؛ Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو باند، وای فای مستقیم، DLNA؛ NFC؛ USB-C 3.1

متفرقه: اسکنر اثر انگشت، اسپیکرهای استریوی دوگانه، نمایشگر همیشه روشن/محیطی، تشخیص فشار به لبه فعال.

معایب اصلی

فاقد جک هدفون 5/3 میلی متری (همراه با آداپتور).

فاقد اسلات کارت میکرو SD.

دوربین تصویری فقط مونو صوتی را ضبط می­­کند.

نمی­توانید تشخیص فشار به لبه فعال را به هر ویژگی دیگر بجز دستیار گوگل اختصاص دهید.

دوربین پیکسل 2 ایکس ال با مشخصات خوب ظاهر شد. حالا دوربین دارای لرزش­گیر اپتیکال است و دیافراگم با f/1.8 و از سال گذشته با f/2.0 عرضه شده است. با این حال، به لطف الگوریتم HDR + گوگل، جادوی واقعی اتفاق می­افتد، که با پیکسلهای نسل اول محبوبیت زیادی بدست آورد. مطمئنا هیجان زده هستیم تا ببینیم چه نوع تصاویری پیکسلهای جدید می­توانند بگیرند. گوگل شرکت اپل را در طول رویداد عرضه با گفتن اینکه آن دوربین بهتری برای مدل گران اختصاص نداده، مسخره می­کرد. هر دو پیکسل دوربینهای مشابهی دارند. و شاید این کار آسانی نبوده چون این دو گوشی توسط شرکتهای مختلف تولید شده اند.


[ بازدید : 746 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جالب انگیزترین ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]